26 Haziran 2012 Salı

Hazırlayan BoATurkey , , , , | 04:29 1 yorum

BoA ve JGS ikisine de JYP'den aynı hediyenin geldiğini farkettiler.



25 Haziran tarihli tweetinde BoA ''Bugün JYP kulaklıkları elime ulaştı! Oppa'nın imzasını 100 tanesinin arasından bulmaya çalıştım ama hangisi olduğunu hala çözümleyebilmiş değilim.Teşekkürler oppa'' dedi.Şarkıcı ayrıca kendisine ulaşan hediyenin JYP-Monster'lı versiyonunun 'diamond tears(elmas damla-gözyaşı)'' kulaklıkların bir de fotoğrafını koydu.

Ama Asya'nın yıldızı BoA'nın yanı sıra aynı hediyeden 'Asya'nın Prensi' Jang Geun Seuk'da da vardı.JGS BoA'nın tweetini RT etti ve ''Bu ne ? Ben de JYP sadece bana hediye etti sanıyorum.Asian Soul (Park Jin Young),hmmm'' şakayla karışık hayal kırıklığını JYP'ye iletmiş oldu.

BoA sonra ''Asia Prince de mi bundan aldı? eğer 'Asia Prince'in bundan varse 'Asia Star'ın da bundan olamaz mı? Merong'' şeklinde cevap attı.

Jang Geun Suk da sonra ''Asia Soul hyungdan gelen bu kukaklıklar henüz elime ulaşmadı ama yeri baş köşe olacak... Asia Star ve Asia Soul ve Asia Prince tarafından kullanılacak bu kulaklıklar!!'' şeklinde tweet attı ve kendi elindeki paketlerin resimlerini gönderdi.



Kaynak:enewsworld
Çeviri:BoA Türkiye

1 yorum:

  1. jang geun suk'un kendini asia prince ilan etmesi çok tatlı yaa. Ben de bu kulaklıktan istiyoruuum.

    YanıtlaSil

Ara