4 Haziran 2012 Pazartesi

Hazırlayan BoATurkey , , , | 15:51 Yorum yok
Şarkıcı BoA randevulaşma hakkında dürüst açıklamalarda bulundu.



5 Haizran'da yayınlanacak olan Win Win'de konuk olarak tekrar karşımıza çıkacak olan BoA 12 yıllık kariyerinde ilk kez talk şov'a çıkarak aşk hayatı ile ilgili açıklamalarda bulunarak seyircilerin dikkatlerini üzerine çekti.

''2 yıldır sevgilim yok'' diyor ''Erkekler beni 27 yaşında bir bayan olarak görmüyorlar.Bunun yerine beni sadece 'BoA' olarak görüyorlar dolayısıyla gerçek anlamda birşeyler olamıyor'' 

''Bana çıkma teklif eden erkekler olmadı'' şeklinde ekliyor.''Biriyle çıkmaya oldukça hevesliyim ama gün sona erdiğinde çok yorgun oluyorum ve sadece dinlenmek istiyorum.Yorgun bir biçimde de erkek arkadaşımın önüne çıkmak istemem''

Şarkıcı ayrıca ''Genç kızlık yıllarımda mesajlaştığım erkek bir ünlü vardı... Günümüzde iş çıkmaya geldiğinde  idoller daha geniş ama bana o zaman öyle gelmiyordu.O yüzden birbirimizi pek sık göremiyorduk tek yaptığımız mesajlaşmak oluyordu.'' şeklinde de bir açıklamada bulundu.

Kaynak:allkpop
Çeviri:BoA Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara