28 Temmuz 2012 Cumartesi

Hazırlayan BoATurkey , , | 11:29 Yorum yok



BoA Sm Şirketi ile onun arasındaki hiyerarşik sistemden bahsetti.

Onun 7. albümü Only One'ın serbest bırakılması üzerine düzenlenen basın konferansında konuştu : 
''Açıkçası ben Lee Jae Ryong'ın Sm'e bağlı olduğunu bilmiyordum.Ben onunla ilk kez Lee Son Man bana onu SmTown
ailesinin maknaesi olarka tanıttığında tanıştım.''dedi ve devam etti : '' Rütbe çok şey anlamına gelmez.Gördüğününz gibi,
Rütbe sizin şirket ile ne kadar zmandır bağlı olduğunuzla belirlenir.''

Boanın hedefleri SM in 2.sırasndaki Kangtadanbüyük şekilde farklı. Kang Ta. Yapım ve yönetim durumlarıyla  ilgilenen Kang Ta'nın aksine,
BoA basitçe ''Bu bana baş ağrısı veriyor''. dedi. 

Şarkıcı devam etti: ''Elinizdeki zor görevlere kendinizi adamanız yeterli olacaktır. derken o bir kahkaha attı ve devam etti '' İnsanlar 
bana şarkıcı olmasydın ne yapardın diye hep soruyor.'' 

Bu haberde, debut yaptığı zamandan bu yana 7. albümü çıkış parçası Only One'ın BoA'nın kendi yaz
dığı şarkı olduğu söyleniyor.




Kaynak:Allkpop
Paylaşan Çeviri: BoATurkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara