29 Ağustos 2012 Çarşamba



Karanlıkta yüzünü seyrederken
Gözyaşların döküldüğünü farketmedim bile
Sessiz sedasız beni takip eden bir ışık oldun
Sonunda bana ne olduğunu anladığın için beni korumaya mı çalıştın?
Başından beri aşkımın üzerine parladın
ve sonunda benim ayrılışımı gördün



Sen hala benim bir numaramsın,beni bulmaya çalışma
Hüznümü sakla
Bulutların arkasına saklan ve ışığı engelle
Böylece bu yolda gözyaşlarım bilinmez


Fiktini değiştirdiğin için ona kızma
Çünkü senin de yüzün kademeli olarak değişiyor
Ama seni özlüyorum, seni unutabilir miyim?
Seni hayatıma geri istiyorum, seni hayatıma geri istiyorum


Yaşadığımız aşk ve  onca anıya rağmen hepsi silinip gidecek


Sen hala benim bir numaramsın, 15 günün ardından
Hüzünlü ışık zayıflıyor
Dğer yarım gidip  yine onu görebilir misin?
Benim sonlanmamış aşkım
Benim gibi ışılda


Ben uyurken pencereme gelip
O nasıl bana söyler misin ?
Böylece onun sıcak ellerini rüyalarımda hissedebilirim


Ama bu gece beni bulmaya çalışma
Hüznümü sakla
Bulutların arkasına saklan ve ışığı engelle
Böylece bu yolda gözyaşlarım bilinmez

15 günün ardından Hüzünlü ışık zayıflıyor

Dğer yarım gidip  yine onu görebilir misin?
Benim sonlanmamış aşkım
Sen hala benim bir numaramsın

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara