15 Ağustos 2012 Çarşamba

Hazırlayan BoATurkey , , , , , | 11:42 Yorum yok


"Yoo Hee Yeol’s Sketchbook"a konuk olan BoA,programı kendi yazıp bestelediği “Only One" ile açtı ve "Bu sahneye ne zaman çıksam heyecanlı oluyorum!" yorumunda bulundu.



13 yıldır sektörün içinde bulunan BoA şunları söyledi: "Her zaman bir idol olmak istedim, bu kadar uzun süre şarkı söyleyerek sahnelerde performans sergileyeceğimi düşünmüyordum…Sonsuza kadar da bu şekilde,bir idol olarak kalmak isterim."



Çocukluğunu tanımlaması istendiğinde ise sadece tek bir kelime kullandı: “Hızlı” ve sözlerine şu şekilde devam etti: “20’li yaşlarım tam da tahmin ettiğim gibi gidiyor her şey yolunda sorunsuz düz bir yolda ilerliyor gibiyim, 30’larımda zaman zaman duraksamalar olur diye düşünüyorum ve 40’lı yaşlarım…işte orası benim durak noktam olacak sanırım”. Bu yanıt, kariyerine devam edeceğinin bir kanıtı ve müziğe duyduğu derin tutkuyu niteler gibi adeta.




Niçin Japonya’da herhangi bir aktiviteye katılmadığı sorulduğunda ise K-Pop Star’da yerine getirdiği jürilik görevi için oldukça meşgul olduğunu ifade etti.


Programa katılan BoA’nın yer aldığı bölüm 17 ağustosta KBS 2TV’de yayınlanacak.




Çeviri:BoA Turkey~Dancingradish~

Cr.Jumpingboaperu

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara