24 Ağustos 2012 Cuma

Hazırlayan BoATurkey , , | 13:21 Yorum yok

-  "K-Pop Star"dan sonra insanlar senden müzikal anlamda daha çok şey beklemeye başladı.
"İşte tam da bu yüzden albümde daha az şarkı var. Sadece albümümü doldurmak adına ortalama kalitede şarkılara yer vermek istemedim. Albüme dahil edebileceğim pek çok şarkı vardı fakat ben sadece kaliteli olanları seçtim. Bu albüm gerçekten ‘Miktardan çok kalite’yi içeriyor. Diğer albümlerimde dinlerken es geçebileceğiniz şarkılar vardı ama bu sefer sevmediğim tek bir şarkı bile yok."

- Yoo Ah In senin ideal tipin mi?
"Ben klip çekimlerine hazırlanırken Fashion King yayınlanıyordu. Kötü adam karakterine uyabilecek birini arıyorduk ve aklımıza Yoo Ah In geldi. Aslında kliplerde oyanayan bir aktör değil ama teklifimizi büyük bir memnuniyetle kabul etti. Bunun için minnettarım. Bu yüzden onun ideal tipim olduğunu söyledim ama aslında değil."

- O zaman ideal tipin nedir?
"Sadece iyi kalpli ve yakışıklı bir adam olsun yeter (gülüyor). Herkesin bir ideal tipi vardır ama gerçekten sevidiği kişiyle uyuşmaz. Ben sadece kafa yapılarımızın uyuştuğu biriyle beraber olmak istiyiorum."

- Ne zaman evlenmek istiyorsun?
"Gerçekten evlenmek istiyorum ama kendi kendime nasıl evlenebilirim?”

- Çocuk sahibi olmayı da istiyor musun?
"Çocukları sevmem. Yeğenim benden nefret eder,korkar. Zaten çok sık görüşemiyoruz, görüştüğümüz zaman da onunla şöyle adam akıllı oynayamıyorum. Dokunduğumda onu inciteceğimden korkuyorum o yüzden yaklaşamıyorum yanına. Bu yüzden korkuyor benden. Çocuklarla iletişim kurmak zor gerçekten.”

- Mükemmeliyetçi misindir?
"Çalışırken neredeyse mükemmeliyetçiyimdir, kılı kırk yararım ama onun dışında çok tembelimdir. Geç yatar, geç kalkarım baykuş gibi…Ama yapılması gereken her şeyi de yaparım.”

- Kendini hala bir idol olarak düşünüyor musun?
"İdol olarak kalmak istiyorum. İnsanların beni bir idol olarak görmesi  iyi hissetmeme neden oluyor (gülüyor). Aslında benim pozisyonum muğlak, ne idol ne de artistim. Bu ikisi arasında bir yerde bulunmayı tercih ediyorum. Bu muğlaklık müzik yapmayı kolaylaştırıyor farklı tarzlara geçiş yapabiliyorum.”

- Bazıları K-Pop Star’daki güzelliğine hayran olmuş görünüyor
"Ben her zaman böyle görünüyordum. Belki de insanlar hafif makyajla çıkış yaptığım zaman pek farkına varamadılar (gülüyor). Aslında şarkıcıların, şarkıyı aktarmaları gerektiği için, performanslarını gerçekleştirip dans ederken ağızları sürekli açık kalıyor. Bu durumda güzel insanlar bile çirkin görünebilir. Ülkemizdeki antifanların videolardan o anları yakalamak gibi gerçekten üstün becerileri var."

- Çok genç yaşta çıkış yaptın ve Japonya’da inanılmaz bir başarı elde ederek “savaşçı kadın” imajı yarattın. Kişiliğin her zaman böyle miydi?
"Öyle de diyebiliriz. Sinirlendiğimde küfür de ederim. İnsan olduğum için söylemem gereken bir şey varsa söylerim. Makul şeylere sinirlenmem tabii ve küfür ettiğimde öyle çok ileri gidemem sadece “Shidaeng*” seviyesinde benimkiler.”
 (*Shidaeng: Kahretsin, lanet olsun benzeri çok da ağır sayılmayacak tarzda bir küfür.)

- Grup veya solo artist olmanın atıları/eksileri nedir?
"Az kişi olmanın hem artıları hem de eksileri var. Grup olunca üyeler birbirlerinin zayıf yönlerini gizleyebiliyor ama konu kazanca gelince solo sanatçıların artısı daha fazla değil mi? (gülüyor) Ayrıca solo sanatçıların sevdikleri ve tatmin oldukları müziği yapmaları daha kolay, bu çok önemli bir nokta.”


- Sağlığını nasıl koruyorsun?
"Haftada bir veya iki kez egzersiz yapıyorum, vitamin de alıyorum. Ayrıca annemin benim için aldığı geleneksel ilaçlar var ama içmeyi hep unutuyorum."

- Peki formunu nasıl koruyorsun?
"Özel olarak yaptığım bir şey yok. Kısa boylu olduğum için insanlar vücuduma bakmıyor ama bu çok da önemli değil.”

- Dizi teklifleri geliyor mu?
"Dizileri gerçekten çok seviyorum ama hiç teklif yok (gülüyor). Bir şansım olsaydı ‘Gentlemen's Class’ dizisinde Im Me Ah Ri ya da Pro Hong karakterlerinden birini oynamak isterdim. Athena’da daha iyi bir oyunculuk sergileyebilirdim ama senaryo elime çekimden on dakika önce geçti. Çalışmak için yeterli zaman olmaması çok üzücüydü."

- Çıkış yapmadan önceki zamana geri dönebilseydin, nasıl bir hayat seçerdin?
"Yine müziği seçerdim. Nasıl bir kariyer seçerseniz seçin her zaman zorlukları olacaktır. Her şeyin iyi-kötü yanları var. Şimdiki hayatımdan gayet memnunum. Çocukluğumdan beri bu mesleğin içinde olduğum için çok şanslıyım."

- 10 yıl içinde kendini nerede görüyorsun?
"Sanırım hala eğlence sektöründe çalışıyor olurum. Belki bir şarkıcı belki de bir artist olarak…Belki evlenmiş bile olurum (gülüyor)"



Cr.noshadow31
Çeviri: BoA Türkiye ~Dancingradish~

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara