27 Aralık 2011 Salı

Hazırlayan BoATurkey , , | 13:43 Yorum yok
Brian Joo'nun Tweeti: 아니야~ 나도 그랬었어 ㅋㅋㅋ 그래서 아는 친구가 해줬어 ㅋㅋㅋ

No~ I'm also like that kekeke that's why we are friends kekeke

Hayır Ben de aynen o durumdayım ke ke ke Arkadaşlar bunun içindir kekeke 

@Brianjoomuzik 올~~ 좋겠다!! 난 셋팅 혼자하까 만날 끙끙.. ㅠㅜ 여튼 해결책을 찾겠어!!! (;

@Brianjoomuzik Oh~~ that's good!! I have to look for the setting myself sniff sniff.. ㅠㅜ anyway gotta find a book that has the solution!!! (;

@Brianjoomuzik Ah~~ Bu iyi!! Ayarlarıma kendim bakmam lazım sniff sniff(burda burun çekme için kullanmış bu sniff'i :D) ..ㅠㅜ herneyse çözümü olan bir kitap bulmalıyım!!!(;

Brian: kekeke I find it annoying to look for the book so I just asked my friend for help keke anyway did you have a good christmas? Let's eat together soon... Let's play... Before more time passes by kekeke

Brian:Kekeke kitaba bakmayı sinir bozucu buldum o yüzden bir arkadaşımdan yardım aldım keke herneyse iyi bir noel geçirdin mi? Daha sonra yemek yiyelim beraber..Oynayalım..Daha çok zaman geçmeden kekeke

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara