29 Ağustos 2012 Çarşamba



Gögle-benimle aynı görüntüde beni takip eden
Saklamaya çalışıyorum ama kaçamıyorum
Herkesin bildiğini sandığı o yüz
Maske hafifçe açıldığında,ardında saklı olan

Gözyaşlarını gördünüz mü,gözyaşlarını
Hüznü gördünüz mü,bakın nasıl
O acıları atlattım ve tekrar ayağa kalktım
Son diye hissettiğim zamanlarda


Gölge-beni takip ediyor,bana bakıyor
Bakış açınız,gözleriniz
Hepsi beni donduruyor
Gölge-beni kucaklıyor,beni koruyor
Görüntünüz,varlığınız
Herşeyiniz yaşama sebebim

Işıklar üzerimde parıldadığında,sizinle dans ediyorum
Tüm ifadelerim size benziyor
Karanlığa düştüğümde
Vücuduma doluyorsunuz
Birlikte tek bir ışıkmışçasına yükseliyoruz

O gözleri gördünüz mü(gördünüz mü) gözleri
O anı hissettiniz mi, bakın nasıl
O coşkuyu nasıl rahatça kucaklıyorum
Ve tekrar başlıyorum,siz ve ben(siz ve ben)


Gölge-beni takip ediyor,bana bakıyor
Bakış açınız,gözleriniz, herşey üzerimde ışıldıyor
Gölge-beni kucaklıyor,beni koruyor
Görüntünüz,varlığınız
Herşeyiniz beni koruyor

Yıllanmamla sizler de yıllandınız
Doğal değişklikler beraberinde deneme yanılmayı de getirir
(Deneme yanılma)
Birtakım şeyleri farkedip yavaş yavaş kabullendiğimde
Gölge'yi unutmak istemiyorum
Ve sonsuza dek yaşatmak istiyorum

Bana bakacaksınız, beni koruyacaksınız
Nerede olursam olayım, sizinleysem, sizi ortaya çıkaracağım
Aynayla konuşuyormuşçasına
(aynayla konuşuyormuşçasına)
Sizi düşünmemi sağlıyorsunuz,cesaret veriyorsunuz
Bana verdiğiniz ışık ve vücut hareketleri
(ışık,vücut hareketleri,sesler)
Bu sesler bizi tekrar ayağa kaldırıyor(ayağa kaldırıyor)

(Ne demek isteidğimi göstermek istiyorum size)
Gölge-beni takip ediyor,bana bakıyor
Bakış açınız,gözleriniz
Herşeyiniz beni gülümsetiyor
Gölge-artık içimde,sizi koruyacağım
Benim çimde yer etmiş olan bu diğer gölgeyi(diğer gölgeyi)


0 yorum:

Yorum Gönder

Ara