17 Mayıs 2012 Perşembe

Hazırlayan BoATurkey , , , | 08:36 Yorum yok
BoA ve Shin Se Kyung Twitter'da Fashion King'le ilgili Şakalaştılar



BoA Shin Se Kyung ile olan yakın arkadaşlığını gözer önüne serdi.

15 Mayıs'ta SBS Fashion King'de başrol olan Shin Se Kyung'a Twitter'dan moral verici bir mesaj yolladı.

BoA  ''La Ga Young(Shin Se Kyung'un canlandırdığı karakter) istifa mektubu yazmayı bırak da bana biraz elbise tasarla'' tweetiyle arkadaşını yakından takip ettiğini göstermiş oldu.

''Hatta bir de baş harfimin olduğu bir desen isterim'' dedi ve Fashion King izleyecilerinin ve hayrnalarının dikatini çekti.

Shin Se Kyung ise ''Unni eğer senin için kıyafteler tasarlamamı istiyorsan erkek arkadaşın olasa bile bana bağlı kalman lazım ve sana küfrettikten sonra ortalardan kaybolduğumda da endişelenmelisin.eğer bunu yapabilirsin, o zaman sana siyah yıldızlı bir t-shirt yapabilirim'' diyerek yanıt verdi.

BoA da şakayla karışık ''Seni okula tekrar yollarım bir ev tutarım sana iş bulurum ailen için de bir yer buurum ve senin peşinden koşturan tüm o erkeklerden kurtulurum.Lee Ga Young sence de sonsuza kadar yanımda kalmak zorunda değil misin? şöyle devam etti ''Bugün iş için denizaşırı bir yere gidiyorum.Yakında döneceğim o yüzden bekle beni.Lee Ga Young için bir marka oluşturmak benim için zor bir iş değil.'' dedi.

Şarkıcı ayrıca '' Soju partisi de yaparız.Final haftanda sana başarılar'' diyerek genç oyuncuya hem moral hem de destek vermiş oldu.

Kaynak:allkpop
Çeviri:BoATurkey/BoA Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara