28 Mayıs 2012 Pazartesi

Hazırlayan BoATurkey , , , | 16:36 Yorum yok
BoA Neden Üniversite'ye Gitmediğini Açıkladı



Gelecek Bölümde Win Win'e konuk olacak olan BoA bir Hallyu yıldızı olarak başarılarının ardındaki hikayeleri,umutlarını ve hayallerini anlatacak.

Hikayelerinden birisi okul ve öğrencilik yıllarına ait.Konu açılır açılmaz bu sunucuların ve seyircilerin dikkatini çekti  , ''Orta okula birincilikle girdim'' dedi. Başarılı bir öğrenci olmasına rağmen okuluna devam edememiş.

''Okul günlerimde Japonya'da promosyonlara başladığımda okula pek sık gidememeye başladım, ve durum okulu bırakmamla sonuçlandı.Gene Eğitim Gelişimi testine girerek lise diploması aldım'' şeklinde konuştu.

Okula normal bir öğrenci olarak katılmak istemesiyle ilgili duygu ve düşüncelerini samimi bir şekilde dile getiren BoA ''Üniversite'ye gitmeyi düşündüm ama şarkıcılık kariyerimle paralel olarak bunun varlığı ile yokluğu bir olan bir öğrencilik olacağını farkettim.Sadece göstermelik olsun diye de okula gitmek istemedim'' şeklinde devam etti.

''Herşeye aynı anda sahip olamam.Bir dansçı-müzisyen olarak okul yerine hayat tecrübesi kazandım. Sevdiğim şeyleri yaparak insanlardan sevgi gördüğüm için gerçekten müteşekkirim'' diyerek konuşmasını bitiren BoA sunucuları kalbinden vurdu.

BoA'nın katıldığı Win Win 'in yayınlanacak olan öyküsünün tamamını 29 Mayıs'ta izleyebilirsiniz.

Kaynak:allkpop
Çeviri:BoATurkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara