29 Ağustos 2012 Çarşamba




Ne kadar düşerse başım ışık o kadar hızlanıyor
Kaldır kafanı değerlendir tüm fırsatları
Benimle durmadan alay ediyorlar başaramazsın diyorlar
Hor görüyorlar beni ama ben asla  vazgeçmeyeceğim


Bana uzatılan bu eli tutmak istiyorum
Bana uzatılan bu eli tutacağım
Bana yöneltilen eleştirileri  alaşağı edeceğim
Böylelikle susacaklar


Benim için tek bir ses, tek bir hayal, tek bir şans var
Başarabilirim.Tek bir dilek, tek bir ruhla bir gün
Tüm kalbimle
Bana beklentili gözlerle bakıyorlar
Üzerimdeki ışık çok aydınlık
Umutsuz hayallerim şimdi gözümün önünde
Tek bir sesle söyle şarkını
Tek bir sesle
Sadece benim için tek bir sesle


Çünkü sadece gelmeyecekmiş gibi görünen günler vardı
Bana yüzünü bir kez çevirmiş bu dünyadan uzak duruyorum
Onlar hayal kırıklığına uğradığında kaçmak istedim

Hüznüm ne kadar derin olsa da kalkacağım ayağa
Başaramazsın deme
Yenik bir insanla konuşuyormuş gibi davranma
Birçok yenilgi ama bir tane zafer vardır
Bak bana şimdi işte şu anda karşında



Benim için tek bir ses, tek bir hayal, tek bir şans var
Başarabilirim.Tek bir dilek, tek bir ruhla bir gün
Tüm kalbimle
Bana beklentili gözlerle bakıyorlar
Üzerimdeki ışık çok aydınlık
Umutsuz hayallerim şimdi gözümün önünde
Tek bir sesle söyle şarkını
Tek bir sesle
Sadece benim için tek bir sesle




0 yorum:

Yorum Gönder

Ara