9 Ağustos 2013 Cuma





Aramızdaki mesafeler azalmış gibi hissettim
Soğuk gökyüzüne bakarken bilinçsizce sarıldık birbirimize
Çay seçtiğimiz ve normalde olduğu gibi  paylaştğımız mekanda
Göğsüne yaslanırdım

Sonsuza dek yanımda kal, sonsuza dek
Aşık olduğum kişiyi, seni seyretmek istiyorum
Kar taneleri senin sıcaklığın
Kışın bana hediyesi.Bak...Kar yağıyor


Acıya ve yalnızlığa batsam da biryerlerde
Söz veriyorum, sana olan aşkımı hep bilmeni sağlayacağım
Bana ödünç verdiğin ve üstünde 'nereye gidersen git bunu dinle' yazan CD
Bana verdiğin Müzikal bir aşk mektubuydu

Hep ama hep şunu söylemek istedim
'Benimle bir araya geldiğin için teşekkür ederim'
Kar taneleri düşüyor ve
'Sevdiğine daha çok sarıl' diyor


Bir hediye bekliyordum, bilmediğim bir his vardı içimde
Bunu beklememiş olsam da sana daha yakın hissettim kendimi

Sonsuza dek yanımda kal, sonsuza dek
Paylaştığımız hayale doğru bir yolculuk yapmak istiyorum
Kar taneleri, havadan dolayı nefeslerimizden buhar çıkıyor
Sokağın köşesine bak, kar yağıyor
Beyaz, bembeyaz kar taneleri düşüyor bu akşam
Öpücüğünle bir dilek tut

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara