9 Ağustos 2013 Cuma



Aşk için yaptım bunu


Bana ağır gelen senin oyununu görmüş olmam
Ama yine de hala bana sahipsin
En derin tarafıma dokundun kalbimi kazandın
Hızla atıyor kalbim




Sana tüm sırlarımı açtım, ihanetini görmedim
Bir yıl iki ay ve her şey son buldu

Beceremeyeceğimizi düşünmemiştim
Seni sevmek değişmeme neden  oluyor
ve çok acıtıyor eskisi gibi hissettirmiyor
ve şimdi arkadaşlarım ne yaptğımı soruyor
Seni sevmekle kendimi incitmiş oldum


Aşk için yaptım bunu

(Biliyorum sana karşı hata ettim)
Lütfen affet beni bebeğim üzgünüm
(Bana karşı hata ettiğini biliyorsun)
Neden ağlıyorsun bebeğim üzgünüm
(Biliyorum sana karşı hata ettim)
Tanrı biliyor kimseyi incitmek istemedim
(Bana karşı hata ettiğini biliyorsun)
İzin ver bu sefer üzgün olduğumu söyleyeyim


Seni sevmek değişmeme neden oluyor
ve çok acıtıyor ve hissettirmiyor
ve şimdi arkadaşlarım ne yaptğımı soruyor
Seni sevmekle kendimi incitmiş oldum


Aşk için yaptım bunu


Bazı niyetlerim vardı ama bu seni incitmek üzerine değildi
Ben bunu telafi etmek istiyorum
Bunu kalbimde görmedin mi daha fazla güvenemem artık
Ben bunu telafi etmek istiyorum


Bunu kalbimde görmedin mi daha fazla güvenemem artık
Ben bunu telafi etmek istiyorum


Aşk için yaptım bunu


*şarkı karşılıklı konuşmalar tarzında olduğu için altyazılı halini izlemeniz tavsiyemdir :))






0 yorum:

Yorum Gönder

Ara