6 Ağustos 2012 Pazartesi

Hazırlayan BoATurkey , , | 19:25 Yorum yok

Yeni albümünün söyleşisi sırasında BoA SBS Kpop Star 2 ile ilgili ufak tefek şeyler paylaştı.



BoA'ya 1.sezonda neden SM entertainment'ın kimseyi kadrosuna katmadığı sorulduğunda BoA :''Kural kazananın şirket seçeseği yönündeydi ve format böyle olunca biz de ikinci olanı seçme ihtiyacı duymadık.Bu yüzden özgür iradeye yçnlik alımlar kazanandan başlıyor.''

ayrıca 1.sezon'da BoA'nın Park Ji Min'in perfromansından sonra ağlaması da büyük olay olmuştu.BoA :''Ağladım çünkü Ji Min için kötü hissettim.Katılımcıların programlarına bakacak olursanız pazar günü performanslarını bitirdikten sonra Cumartesiye kadar yeni bir şarkı seçiyorlar.Başka görevler de yerine getiriyorlar ve muhtemelen pratik yapmak için fazla zamanları olmuyor.Onun yaşındayken ben de yurtdışında çalışırken sahneye çıkma korkusu yaşıyordum o yüzden sanırım ona karşı empati kurdum'' diyor.

İkinci sezonla ilgili tutumuyla ilgili BoA dikkatli bir şekilde cevaplıyor ''Duygularımı yansıtmamak sanırım daha iyi olacak.İlk öncelikle kelimelerimin daha az olmasına çalışıyorum.Ama jürinin ''Bunu şöyle yapmalısın'' demesinin hiçbir manası yok .Bir seçme programı için katılımcının gelişimi jürinin eleştirisinden daha önemlidir o yüzden benim yorumlarım ve tutumlarım da bu doğrultuda değişiklik gösterecektir.Bence hüriden çok ne tür katılımcıların seçileceği çok daha önemli.''

Kaynak:allkpop
Çeviri:BoA Türkiye/BoA Turkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara