11 Ekim 2012 Perşembe

Hazırlayan BoATurkey , , , , | 16:51 Yorum yok


22 yaşındaki BoA Kwon ünlü listelerde bir numara olarak ve Japonya'da Oricon listelerinde albümleriyle bir numara olarak çoktan Asya müzik sektörünü alt üst etti.Yine de hala bazıları var ki BoA'nın bu sene Amerikan pazarına girişi konusunda şüpheci, ama ufaklığı sizi aldatmasın.11 yaşından beri aldığı dans eğitimleriyle ve İngilizce,Korece,Çince ve Japonca şarkılarıyla  uluslararası süperstarlık için çalışıyor.BoA yaklaşık 13 yaşından beri SM Entertainment ile müzik sektörünün içinde.İlk Amerikan teklisi ''Eat You Up'' la New York MTVIggy'de sahne aldı ve avuç içi kadar şanslı hayran da KISS FM Jingle Ball konserinde Look Who's Talking'i dinleme şansını yakaladı.BoA,Asya sanatçıları arasında bayan sanatçı olarak Amerikan müzik sektörüne girerek ve beraberinde alışılmışın dışındaki hip hop yeteneklerini ve performanslarını da getirerek kesinlikle sınırları aşıyor.BoA Kore'deki faaliyetlerini  ve yeni Japonca teklisi Eien için kilp çekimini yeni bitirmiş olsa da nezaketlilikle kendisiyle ve yeni Amerikan çıkışı ile ilgili birkaç sorumuza cevap vermek için bize zaman ayırdı.

Angela Koh:Şu aralar hangi markalardan giyiniyorsun?

BoA:Şu anda,BalenciagaiNeil Barret ve Helmut Lang'ın gözde tasarımcılarım olduğunu söyleyebilirim.Buradaki veya klibim ''Eat You UP''taki performanslarıma baktıysanız eğer onlardan birkça parça birşeyler giydim!


AK:Hayatının geri kalanında sadece 3 şarkı dinleyebilecek olsan bunlar hangi şarkılar olurdu?

BoA:Hayatımın geri kalanında mı?Şu anda,yeni tekim ''I Did It For Love''a bayılıyorum ve bir diğer keyif aldığım parça ise ''Change''

AK:ŞArkıcı olmasaydın ne olurdun?

BoA:Hayatmın başka türlü olacağını hayal dahi edemiyorum.Yaptığım işi seviyorum!

AK:Kahramanın kim?

BoA:Micheal Jackson! Gençliğimden beri kahramanımdır.

AK:10 yıl sonrasında kendini nerede görüyorsun?

BoA:Kendimi kariyerimi devma etirirken görüyorum.Madonna'dan gerçek anlamda ilham alıyorum.Eğlence sektöründe olan birisi için kariyerini bu kadar güçlü bir iekilde devam ettiriyor olması muhteşem.



AK:Kendini utangaç olarak tarif ettin, ama sen müthiş karizman ve performanslarındaki özgüveninle tanınıyorsun.Sahneye çıktığında nasıl değişim gösteriyorsun?

BoA:Çok genç yaşta sahne almaya başladım, o yüzden kendimi direk sahne için hazırlayabiliyorum,bu neredeyse kumandaya  basmak gibi.İzleyiciden de çok gaz alıyorum ve sahnedeyken çok keyif aıyorum.

AK:Amerika'ya getirdiğin BoA'nın ses ve imajıı nasıl tarif edersin?

BoA:Yepyeni ve dehşet! Çıkacak olan albümüm dans edebileceğiniz ve gerçek manada yüksek enerjili tempoda yeni kulüp şarkıları içeriyor.

AK:Daha yeni Kore'de performans sergiledin ve  Amerika'daki çıkışının ardından Japonya'da albüm çalışmalarına başlayacaksın.Nasıl 13 yaşından beri enerjjini böyle üst seviyede tutuyor ve tüm işlerin üstesinden gelip yolculuklara çıkabiliyorsun?

BoA:Daha önce de dediğim gibi işimi seviyorum! Müziği gerçekten seviyorum ve performans sergilemek bana enerji veriyor ve kendimi itelememi sağlıyor.

AK:Bir diğer ünün ise sıradışı dans yeteneklerine sahip olman.Ne tarz bir dans tarzsını daha çok tercih ediyorsun ve stüdyoda ne sıklıkla çalışıyorsun?

BoA:Dans benim hayatımın bir parçası.Dansımı çoğunlukla hip hop olarak tanımlıyorum ama yeni şeyler öğrenmeye her zaman açığım.Klip veya performanslarım için prova yaparken tüm gün stüdyoda olurum.Programım olmadığı zaman zaman dışarı çıkmayı ve kulüplerde yeni hareketler yakalayabilir miyim diye bakarım.

AK:Seni daha önceki Asyalı sanatçılardan farklı kılan ve Amerikan sektörüne geçiş yapmanı sağlayan ne?Avantajların neler ve ne gibi yenilikler getirdin?

BoA:Muhteşem bir albüm çıkarmak için çok çalıştım.Birçok ünlü kişiyle çalıştım ve aynı zamanda ara verdim ve buradayken eğlenmeye baktım.Sınırlarını aşmak isteyen sanatçılara öncü olmayı kendime ama edindim ve onların için yolu açan tek kişi olmak istiyorum.

Kaynak:BoAjjang Forums
Çeviri:IDPeaceM @BoATurkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara