17 Ekim 2012 Çarşamba

Hazırlayan BoATurkey , , , , | 09:26 Yorum yok



Böyle özel birşeyi
Hep aynı çizgide yaşamak istemiyorum
Ne zaman istersem,özgürce
Nereye olursa, götür beni uzaklara
Beni uzaklara götürebilir misin?

Yeni bir gün, hem de çok gzel
Sür hayatını
Yeni bir gün, hem de çok güzel
Sür hayatını




Takip et beni, nereye gidersek gidelim
Bir sürü duyguyla, gel beraber sürelim
Tekerlerim yol boyunca zigzag çiziyor
Bunun nasıl hissettirdiğini bilir misin?
O yüzden coş, özgürlüğü hisset
Yavaş ol ama benim gibi olmaya çalış
Benim tarzım, işte bu en büyük sır
Umarım bu duygu sonsuza dek sürer

Biraz farklıyım,ben benim
Nerede ne zaman olursa
İyi gürünüyorum,güzel görünüyorum
Bu benim

Bugünlük, bir yıldız gibi
Nereye gidersem gideyim, tarzıma bayılıyorum
İyi gürünüyorum,güzel görünüyorum
Bu benim

Soğuk esintiyle
Bebeğim bırak süreyim
Büyüleyici yeni hayata


Yeni bir gün, hem de çok gzel
Sür hayatını
Yeni bir gün, hem de çok güzel
Sür hayatını

Ah,ah,ah ah
İyi gürünüyorum,güzel görünüyorum
Bu benim


İyi gürünüyorum,güzel görünüyorum ve uçuyorum
Tarzım diğerlerinden biraz farklı
Gttiğim yol sadece bana ait
Sana ben önderik ediyorum,acele et ve gel buraya
Diğerlerinin nasıl baktığını boşver
Sonuna kadar gitmek istiyor musun? Tam gaz



Yeni bir gün, hem de çok gzel
Sür hayatını
Yeni bir gün, hem de çok güzel
Sür hayatını

Yeni bir gün, hem de çok gzel
Sür hayatını
Yeni bir gün, hem de çok güzel
Sür hayatını

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara