3 Ekim 2012 Çarşamba

Hazırlayan BoATurkey , , , , | 17:00 Yorum yok



 BoA araba reklamıyla KBS 2TV'nin Entertainment Relay'ine konuk oldu.

Bu bölümde güldü,sert kullanıyormuş gibi yaptı ve ''Böyle sonuna kadar gitmek istiyorum.Yanımdaki yolcu koltuğunda Lee Yeonhee olsun istiyorum ve Yunho'yu kaçımak istiyorum'' dedi.

Daha sonra da sonunda Eunhyuk ile yakınlaştıklarını söyledi.İkisi çift dansından sonra dikkatleri üstelrine çekmişti.Yine de ikisi aynı yaşta olsalar da ''O çıkış yaptıktan sonra bir tuhaftık.Ama Eunhyuk bana birgün mesaj attı ve ''Ne zaman samimi konuşacağız?' diye sordu.Ben de o andan itibaren başlamasını önerdim.O zamandan itibaren çok çabuk bir şekilde yakınlaştık ve beraber çift dansı bile yaptık'' şeklinde itirafta bulundu.

Kaynak:allkpop
Çeviri:-IDPeaceM- BoA Turkey/BoA Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara