3 Ekim 2012 Çarşamba

Hazırlayan BoATurkey , , , , | 16:53 Yorum yok





BoA: Merhaba ben BoA

Sunucu:BoA-şi merhaba
BoA:Voa!Merhaba
Sunucu:Şimdi senin üstünde bir dakikalığına DUI testi yapacağım.Hoh de
BoA:Hoh
Sunucu:ııı..Birraz vahşi oldu.Bugün ne yapacaksın?
BoA:Otomobil reklamı çekeceğim.
Sunucu:Çok havalı gözüküyor değil mi?
BoA:Gerçekten mi?Hey hadi bin

.....

Sunucu:Neyse,son 12 yıldır aktifsin ama bense daha 10 yıldır Entertainment Weekly'de sunucuyum.
BoA:Evet.
Sunucu:10 yıl önce ilk söyleşim BoA ileydi.
BoA:Cidden mi?
Sunucu:Evet evet.

.....

(flashback-geriye dönüş oluyor)

Sunucu:Merhaba
BoA:Merhaba bugünlerde single albümüm 'Double' çıktı ve...


.....

(flashback bitiyor)

Sunucu:Ben bir tek yaşlandım.! Bir tek ben!
BoA:Şimdi bu video mu gösteriliyor(flashbeack videosuna atfen)
Sunucu:Bu kalıcı güzelliğinin sırrını sorabilir miyim?
BoA:*hayır anlamında başını sallayarak* Sadece yaşla ilgli düşünmeden yaşıyorum.
Sunucu:İhtiyatsızca?
BoA:evet.Biri benim yaşımı sorarsa sadece ''Kaç yaşındayım ki?'' diye soruyorum(şakayla sanki kendi de bilmiyormuş gibi)
Sunucu:Kaç yaşındasın?
BoA:Ben mi? 18'im.


......

BoA:Bence sonbahar esintisini hissedebiliyor olmam müthiş.
Sunucu:Sonbahara karşı oldukça duyarlısın?
BoA:Hem de çok.Olağanüstü derecede!
Sunucu:Biraz önce sert bir sürüş sergiledin?

....

Yönetmen:Ortada bir daire çiz.(kendisine açık alanda daire çizerek araba kullanmasını söylüyor)
BoA:Şu tarafta mı? (Açık alanı işaret ederek)
Sunucu:evet o aanda
BoA:Bu eğlenceli!


...

(arabada)

BoA:Bu mudur?
Footğrafçı:Ah....iyi araba kullanıyorsun
BoA:Evet....Araba kullanmada da iyiyim.

....

BoA:Şimdi gideyim mi?
Ekip:Biraz daha yavaş! Bu tehlikeli!

....

Sunucu:Çok acayip sertmişsin gibi kullanıyorsun sanki?
BoA:Şu an ben de biraz şaşırdım aslında!
Sunucu:Arkandaki kişi düşecek sandım

....

Sunucu:Böyle çekim yapmak yerine basıp gitmek mi istiyorsun şu an?
BoA:Evet.
Sunucu:Nereye gitmek istiyorsun?
BoA:Böyle gittiği yere kadar gitmek istiyorum.
Sunucu:Programı da takmayacaksın?
BoA:Evet.
Sunucu:Anlıyorum.Peki yanındaki yolcu koltuğunda kim olacak?
BoA:Yeonhee
Sunucu:Ah Lee Yeıonhee-şi
BoA:Evet
Sunucu:Evet!
Sunucu:Tamam.Peki erkek birisini yanına alman gerekseydi bu kim olurdu?
BoA:Yunho'yu kaçırırdım!

.....

Sunucu:Sizin şirketten Eunhyuk-şi ''Sonunda BoA ile gayri resmi konuşmaya başlayabildim'' dedi
BoA:Arkadaşımız çıkış yapalı baya oluyor o yüden garip oluyordu.Aslına şartlar bunu gerektirdi.Çoğunlukla ''Ondan hoşlanıyorsun o yüzden git onunla konuş'' dediler.

....

(flashback)

BoA:Merhaba
Eunhyuk:Ah, korkuttun beni


.....

Eunhyuk:BoA sunabenim...Ne bileyim ona karşı çok saygılı oluyorum birden.Beni birden korkuttu.

....


(flashback bitiyor)

BoA:Çekimler bittikten sonra ''Sunbaenim'' şeklinde bir mesaj aldım kenidisinden .Başka şeyler de attı.Ben de sonra ''Evet...'' oldum ve ben de gayri resmi bir şekile cevap verdim o da ''İyi de biz ne zaman samimi bir şekilde konuşmaya başlayacağız?'' dedi ben de ''O zaman şimdi başlayabilirsin'' dedim ve sonra dedi ki ''Fırsat ayağıma geldi!'' O zamandan beridir ve dans çifti olduğumuzdan beridir samimi konuşuyoruz . Çok hızlı biçimde arkadaş olduk.


.....

BoA:Yani erkek arabayı sürecek ve kız da fularını rüzgarda savurarak ''Ahhhhhhhh~~~'' diyerek keyfini çıkaracak
Ekip:Dizi izlemeyi bırakmalısın
BoA:Dizi yok film yok 

....


Sunucu:Artık ailenin akranlarının sana ''Ne zaman evleneceksin?'' dediği bir yaştasın.
BoA:Evet...Öyle!
Sunucu:Gerekten bu tarz teklifler alıyor musun?
BoA:Henüz değil
Sunucu:Henüz değil...Peki böyle bir teklifi Şükran Günü'nde alsa nasıl hissederdin?
BoA:Valla...İnsanlar kendi kendilerine evlenebilirler ki? (Not:Yani kimse yok diyor)

.....

BoA:Şu an Şükran Günü, o yüzden umarım ailenizle güzel vakit geçirirsiniz.Umarım hepiniz lezzetli yemekler yer ve mutlu bir Şükran Günü geçirirsiniz!

Translation:8ribbon @ boajjang
Çeviri:BoA Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara