27 Ocak 2013 Pazar

Hazırlayan BoATurkey , , , | 01:40 Yorum yok


Şarkıcı BoA kariyerinin yalnızca şarkıcılıkla değil oyunculukla da devam edeceğini açıkladı.

BoA Kore'deki ilk solo konseri olan 'BoA Special Live 2013 Here ı AM' basın toplantısı sırasında şöyle konuştu: ''13 yıl içinde Kore'dek ilk solo konserimi veriyorum.Dünkü konseri çok iyi şekilde bitirdim o yüzden bugün de iyi geçmesini umuyorum''


BoA sözlerine şöyle devam etti:''Televizyonda sergilemediğim pefromasları sergilemek için sabırszılanıyorum.Umarım izleyiciler de benim ne kadar iyi bir performans sanatçıcı olduğumu düşünmelerine yetecek kadar performanslarımdan tatmin olur.''

Ayrıca şunları da söyledi:''Dizi ve film çekimlerini de düşünüyorum.2013'de aktif bir BoA olarak devam edeceğim''

BoA solo konseri olan 'BoA Special Live 2013 Here I Am' e Seul Olympic Hall'de 26 Ocak'ta başladı ve 27 Ocak'ta devam etti.

Kaynak:allkpop
Çeviri: IDPeaceM @BoATurkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara