21 Ocak 2013 Pazartesi

Hazırlayan BoATurkey , , , , , | 08:43 Yorum yok

Bu zaman kadarki müzik kariyerinden bahseder misin biraz bize?

13 yaşındayken Kore'de çıkış yaptım.14 yaşında ciddi bir müzik kariyeri başlangıcı için Japonya'ya gittim.Geçen sene Amerika'daki kariyerime Eat You Up şarkısı ile başladım ve Mart'ta BoA isimli albümümü çıkardım.

Bize yeni Amerikan albümünden bahset.Asya'da çıkarmış olduğun albümlerle arasındaki farklılık benzerlikler neler?

Ciddi anlamda Pop Dansı ve yüksek ritimli müziklere odaklandım.Kluüpler için bir müzik ama Asya klüplerinde duyduğunuz müziklerden farklı.Amerikan albümümde farklı tempo ve ritimler üzerinde çalıştık o yüzden geçmiş albümlerim ne kadar Pop Dansı niteliğinde düşünülse de bu albüm çok farklıydı.

Asya'da olağanüstü başarılardan sonra Amerika'da başlangıç seviyesinde olmak nasıl hissettiriyor? Amerikan çıkışından önceki beklentilerin nelerdi?

Yalan söylemeyeceğim, güvensiz hissettim; başka bir ülkede çıkış yapacak olma fikri çok zorlu geldi.Ama şimdi dönüp geriye baktığımda verdiğim en iyi kararlardan biriydi.En zor kısmı dil engelinin üstesinden gelmekti.Brian Kennedy ve Sean Gerette gibi yetenekli yapımcılarla çalışma fırsatım oldu ki bu da geçmiş çalışmalarıma nazaran büyük bir değişimdi.Bence Amerika'da çıkış yapmama kesinlikle değdi ve Amerikan hayralarıma da çok müteşekkirim!




Asya'da özlediğin birşey var mı?

Özlerim sanıyordum ama LA'de olmak geçişi çok daha kolaylaştırıyor.Kore mahallesine gidiyorum sıklıkla.

Hem muhteşem bir şarkıcı hem de muhteşem bir dansçısın.Sence özgün ifaedelerinle giydiğin kıyafetler ne kadar örtüşüyor? Performasnlarının önemli kısımlarından mı?

Müziğim pop dansına odaklı olduğu için performans çok önemli.Genellikle spor ayakkabı ya da alçak topuklu giymeyi tercih ediyorum ki seyircim için daha iyi dans edip gösteri sunabileyim.Ama trend ve modadan haberdarım.(Gülüyor)Ayakkabılarımı birçok değişik takıyla süslüyorum ya da tuahf hal hallar takıyorum ki kendimi ifade edebileyim.

Eat You Up klibinde düşük bel pantolon giyiyorsun.Genelde kıyafetlerini sen mi seçersin? Eğer öyleyse nerelrden ilham alıyorsun? İnsanlar senin trend başlatan olduğunu söylediğinde nasıl tepki veriyorsun?

Bu aslında en sevdiğim kısımlardan biri-kendi kıyafetlerimi seçmek.Bunun hakkında derin düşünüyorum çünkü tüm trebdlerin kölesymiş gibi görünmek istemiyorum.Dergileri araştırıyor ve bakıyorum ve performansımı iyi şekilde yapabilmemi sağlarken neyin iyi duracağına bakıyorum.Pek kolay bir süreç değil ama yine de eğlenceli.Yine de düşük bel pantolon konusunda eğlendim.Belki de moda açısından çok ileri görüşlüyümdür.Haha, neyse işte.

Bize sıradan bir gününü anlatır mısın BoA?

Günüm boş olduğunda,son zamanlarda yapmadığım birşey,köpeğim Pama ile oynamaya bayılıyorum.Dünyanın en tatlı köpeği.Sonra genelde film izlerim ve tabii ki aışverişe giderim.En son New York'tayken birkaç kez TopShop'a gittim.Kesinlikle yeni favori mekanlarımdan biri!



Favori moda tasarımcın var mı? BoA tarzı bir moda nasıl olurdu?

Tarzım pek kızsal ya da süslü değil-ben unisex şeyleri daha çok seviyorum.Basit bir kıyafet giyip onu bir sürü takıyla süslemeyi severim.Şu ana kadar beğendiğim tasarımcıya gelirsek, Rick Owners'ı muhteşem deri ceketleri için gerçekten beğeniyorum.

Ne tarz takıları takmaktan hoşlanıyorsun? Hangi tazr takılarla kıyafetini tamamlıyorsun?

Daha ağır ve erkeksi takıları sevme eğilimim var.Genel firkrim, ilk bakışta beni çarpan takıları alma gibi bir kuralım vardır.Birkaç gün önce H&M'e gittim  ve bir sürü takı aldım.Makuk fiyata müthiş bir tarzları var!

Moda konusunda hayran olduğun Asyalı yada Amerikan ünlüler var mı?

Amerika'ya geldim geleli pek Asya kanalı izlemedim ama Lady Gaga'nın tarzın gerçekten beğeniyorum.Çok cesur!Keşke kıyafetlerinin yarısını koparabilsem ! Çünkü pantolonları çok seviyorum.

Asya seyircsiyle Amerikan seyircisi arasındaki fark nedir?

Şaşırtıcı ama pek de fark yok.Ne zaman performans sergilesem seyirciden bir sürü tutku ve enerji alıyorum.Müzik küresel bir dil gibi o yüzden bence müzik ve seyriciden zevk alıyorsanız çok da zor gelmez.

Müziğinde bir sürü renk var ve şık kıyafetlerden seksi kıyafetlere kadar çeşitli kıyafetlerin var.Hatırında kalan ya da en hoşuna giden kıyafetin var mı?


Şarkının çeşidine göre tarzım değişiklik gösteriyor-hepsi müziğe bağlı.Asya'da birkaç slow şarkım vardı o yüzden daha çok elbise giydi ve kızsaldım.En son I Did It For Love klibimde  streç kıyafetler giydim.Im...değişikti.Ama ben daha çok eat You Up'taki gibi rahat kıyafetleri tercih ederim çünkü kendi kişisel tarzıma daha çok uyuyor.

Son olarak Chictopians'a Amerikan albmünden ve Asya albümlerinden bir şarkı önerir misin?

Tabii ki! En yeni teklim olan ve Amerikan albümümde yer alan Energetic'i öneririm.Eğlenceli ve arkadaşlarıızla dans edebileceğiniz yüksek tempolu bir şarkıdır.Ayrıca en son çıkan Japonca albümümden de Eien'i tavsiye ederim.

Kaynak:Chictopia Dergisi & BoAvrilrock'ın Blogu
Çeviri: IDPeaceM @BoATurkey


0 yorum:

Yorum Gönder

Ara