19 Temmuz 2013 Cuma

Hazırlayan BoATurkey , , | 15:33 Yorum yok


Bu sonu ben uzun zaman önce düşünmüştüm.

Ama şimdi söyleyebilirim ki uçmaya başlamam bir başlangıç oldu
Senin sıcaklığın benim  göğsüme ve avucuma doğru yayılıyor
Hedefimiz için kalplerimiz birbirini arıyor



Seni korumak istiyorum

Senin beni koruduğun gibi.
Birlikte olamasak bile
Geçen her saniye
Sadece bizi daha güçlü yapar

Biz büyük gökyüzünde istediğimiz yıldızları kucaklamak isterken

Yarın, bu değerli gün biraz ileri de doğar


Aramızda olan nefesle beslenmek istiyorum.
Kalplerimizdeki saflıkla iyi birer kişi olabiliriz.


Unutmak istemiyorum
Paylaştığımız şeyleri
Diğerlerinin sıcaklığı aynı böyle
Sadece bir kaynak hissediyorum
Geleceği aydınlatan

Yumuşakça eriyen 

aşağı düşen hüzünlü kartaneleri
sonsuza dek
her zaman

Seni korumak istiyorum

Senin beni koruduğun gibi.
Birlikte olamasak bile
Geçen her saniye
Sadece bizi daha güçlü yapar


Unutmayacağım

Tanıştığımızdan beri
Dilediğimden daha iyi bir insan olmasına inanmıştım
Elbet gerçekleşecektir
Bu nedenle 
Hepsini korumak istiyorum



Çeviren : Gizem@BoATurkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara