18 Şubat 2012 Cumartesi

Hazırlayan BoATurkey , , | 22:14 Yorum yok
@BoAkwon 날씨..... 이제 따뜻해지면 안되겠니... ㅜㅜ 너무 춥다구.. ㅜㅜ

Translation: the weather..... can't it get a little warmer now... ㅜㅜ I'm feeling so cold.. ㅜㅜ
cr:Therlynn
Çeviri:Hava.....biraz daha ısınamaz mı....ㅜㅜÇok üşüyorum..ㅜㅜ

@BoAkwon@CamThor oh.... LA........ ((: heard that LA is pretty Hot N cold now..but Still great weather.. Ah~~~~ wanna fly up to there...);

Çeviri:@BoAkwon@CamThor ah.....LA.....((: LA'de havanın soğuk bir sıcaklıkta (ılık) olduğunu duydum...Ama yine de harika bir hava..Ahhh~~~~Oraya uçmak istiyorum

@BoAkwon I will save a place in the sun for you girl!

Çeviri:Senin için güneşli bir yer ayırırım

@BoAkwon@CamThor holly.. Shi**.. Miss so many things in LA...... Most likely miss you!!!!!!

Çeviri: @BoAkwon@CamThor kahretsin cidden...LA'deki birçok şeyi özledim.....En çok da seni özledim......

@CamThor @BoAkwon ... Here is some WARM WEATHER for you! Come back to California soon, we miss The BoA!

Çeviri:@CamThor @BoAkwon İşte senin için SICAK HAVA!Yakın zamanda Kaliforniya'ya gel,BoA'yı özledik!




0 yorum:

Yorum Gönder

Ara