14 Şubat 2012 Salı

Hazırlayan BoATurkey , , | 08:30 Yorum yok
연우가 되고싶은 1😭😭

[trans] BoA: 1 person who wishes well for Yeon Woo*😭😭 *character from kdrama the moon embracing the sun. Translation credit therlynn


Yeon Wo için iyi dileklerini sunan 1 kişi 😭😭 bu karakter Kore dizisi Moon Embracing The Sun'dan alıntı.

(Translation cr:Therlynn)

(6 Şubat)

What do I look like? Any idea of cartoon characters??

Neye benziyorum?Aklınıza gelen bir çizgi film karakteri var mı??



(8 Şubat)

Lol!! BoA potter???? Ha ha~~ like it!!

Haha!! BoA potter mı?? Ha ha~~sevdim bunu!!

(8 Şubat)

If I look like Pororo, I gotta meet my nephew immediately. He's crazy with Pororo!!!! Btw, you guys made my day.. Thnx and love y'all!!

Pororo gibiysem  hemen yeğenimle buluşmalıyım.Kendisi Pororo delisi!!!! Bu arada günüme renk kattınız millet..Teşekkürler ve hepinize sevgiler!!

(8 Şubat)

Have you ever read "text from last night?" hmmmm I kind of feel like that today...

''Text from last night''ı okudunuz mu hiç? hmmmmmm İşte bugün öyle hissediyorum gibi...

(11 şubat)

RIP Whitney Houston(Huzur içinde yat Whitney Houston) Hala inanamıyorum...

(12 Şubat)

Happy valentine's day!!!!

Sevgililer gününüz kutlu olsun!!!!

(14 şubat)

i just lost all of my phone data....hmmm.. sucks..

Telefonumdaki tüm bilgileri kaybettim...hmmm..berbat..

(14 Şubat)

.. 날씨는 도대체 언제 따뜻해지나...); 친구들이여!! 너네만 믿는다!!!!!!!!!! 환절기도 같이 버텨보자!!

Translation: ah... when will the climate get warm...); My friends!! I believe in you!!!! Let us endure the in-between season together!!!

Ah...Havalar ne zaman ısınacak...);Dostlarım!! Size güveniyorum!!!! İki mevsim arasına katlanalım beraberce!!!

cr:project show your love for BoA (14 Şubat))




0 yorum:

Yorum Gönder

Ara