31 Mayıs 2012 Perşembe

Hazırlayan BoATurkey , , , | 20:36 Yorum yok
BoA Neden SM Şirketi'ini Kendisinin Temsil Ettiğini Açıkladı



Şarkıcı BoA SM'deki hiyerarşiden bahsetti.

KBS2TV'de 29 Mayıs'ta yayınlanan Win Win'e konuk olan BoA SBS Kpop Star için nasıl temsilci olarak seçildiğini anlattı.

''Birgün şirket yemeği sırasında yöneticimiz Lee Soo Man Kpop Star'dan bizi temsilen birisi olursa çok güzel olacağını söyledi''

''SM'de Yoo Young Jin'den(yazar,yapımcı) ve Kangta'dan sonra ben üçüncü geliyorum'' şeklinde devam etti ve SM'i temsil etme fikrinin ''biraz gözdağı'' olduğunu söyledi.

''Estetiksel açıdan konuşmak gerekirse jüri koltuğuna erkek bir sanatçı olarak KangTa'nı yerine benim oturmamın daha iyi olacağını düşündüğünü söyledi'' diyor gülerek.

Jüri koltuğuna neden yönetici Soo Man'in oturmadığı sorulduğunda ise ''Sanırım onun yaşındaki biri için bu kadar uzun çekim gerektiren bir iş zor oacaktı'' diyerek gülüyor.

''Dürüst olmak gerekirse neden olduğunu ben de bilmiyorum.Bunu düşüneceğini söylemişti ama o sırada başka birşey yüzünden programı yoğunlaştı.'' şeklinde açıklama yapıyor BoA.

Kaynak:allkpop
Çeviri:BoA Turkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara