31 Temmuz 2012 Salı

Hazırlayan BoATurkey , , , | 09:21 Yorum yok


BoA şu sıralar yeni albümü Kore müzik endüstrisinde fırtınalar estiriyor.Kendi başına albümün çıkış parçasının söz ve müziğini yazan BoA dinleyicilerine daha olgun bir BoA göstermeyi umuyor.Şarkıcı aynı zamanda yeni albümü ve 13 yıllık kariyeri hakkında basın toplantısı yoluyla düşüncelerini paylaştı.

''Çıkış parçası 'Only One' benim alışılmış SM müzik trzımdan farklı''

2010'daki Hurricane Venus dönüşünden sonra BoA Kore'de iki yıl boyunca müzikal aktivitelerde bulunmadı ama SBS K-pop Star'da jürilik yaptıktan sonra BoA Kore müzik sahasına dönmeye karar verdi.

BoA ''K-pop Star'da Jürilik yaparken 'İlk önce genç,amacı olan şarkıcıların tutkusuna tanık oldum ve ilk çıkış yaptığımda onların tutkusu bana kendi tutkumu hatırlattı…Bu biraz şahsi gibi gelebilir kulağa ama ben gerçekten kendi hoşlandığım müziği yapmamyı,kendi istediğim şeyleri yapmak istedim.''

''kendi hoşlandığı müziği yapma'' mantalitesine tutunan BoA daha önceki albümlerinin çok dışında bir tarzı olan Only One albümünü hazırlamaya başladı.Buna dayanarak BoA ''Aslında Only One'ı çıkış parçam olarak kullanabileceğime çok şaşırmıştım.Lee Soo Man Only One'ı dinlediğinde 'Bu şarkıyı albümünün çıkış parçası olarak kullanmalısın' dedi.Şaşırmıştım çünkü bu SM şarkıcılarının hızlı-tempodaki şarkılarından farklıydı.'' şeklinde konuştu.

BoA ayrıca ''K-pop Star'da jüriyken birçok yarışmacı bana bir şarkının iyi bir melodisi ve sözleri olduğu sürece her devirde hit olabileceğini gösteren eski şarkı seslendirdi.Hala eski şarkılarımla aynı hisleri veren birkaç şarkı keydetsem de , yeni albümüm SM'in normalde elektronik seslerle yaptığı kayıt tarzına pek uymuyor.Bu albümde melodilere daha çok odaklanmaya çalıştım'' şeklinde ekledi.

BoA'nın comeback sahnesi- ''Yunho çok uzun,bu da rahatsız hissetmeme neden oluyor''

28 Temmuz'da BoA SBS aracılığıyla BoA 4354 ile bir geri dönüş yapmıştı.

BoA'nın canlı performansını heyecanla bekleyen hayranların yanı sıra BoA'yla sahnede yer alacak olan TVXQ üyesi Yunho da merak konusuydu.

BoA'ya comeback sahnesinde neden özel konuk olarak Yunho'nun seçildiği sorulduğunda BoA ''Yunho'nun muhteşem dans yetenekleri var ve yaşımızdan dolayı yakın arkadaşız, o yüzden onunla çalışırken rahat hissediyorum..Onunla ilgili tek sorunum uzun olması.Onun uzun boyu bizim Tom ve Jerry gibi görünmemize neden oluyor'' şekinde cevap verdi.

BoA'ya Kore'de solo konser verip vermeyeceği sorulduğunda BoA ''Bunu çözmeye çalışıyoruz'' şeklindeki cevabıyla biraz hayranlarını hayal kırıklığına uğratıyor.

'A Gentleman's Dignity'nin setini ziyaretten sonra BoA 'Kore dizisi kurbanı' olarak anılmaya başlandı.

Aslında BoA çoktan Twitter'daki gönderileriyle Kore dizisi aşkını göstermişti ve ayrıca basın toplantısında da müzik albümlerinden çok dizi hakkında konuşmaktan daha çok zevk aldığını da söyledi.

COBU 3D ile kendi deneyimini yaşayan BoA ''Başlangıçta,filmi çekerken,daha çok dans yeteneklerime eğildim ama çekimlerin diğer yarısında oyunculuğun güzelliğinin farkına vardım.'' diyor.BoA ayrıca eğer gelecekte kendisine şans taınırsa oyunculuğu da tekrar denemek istediğini ekledi.

BoA ayrıca hangi tarzda oynamak istediğini de açıkladı.''Belki savaşçı tarzı bana uyabilir..Aslında ben mutlu,romatik bir dizide oynamak isterim ama benim imajım bunlara uyar mı bilmiyorum.''

Kendisine varyete şovda başrol(sunuculuk)'e ilgisinin olup olmadığı sorulduğunda BoA varyete şova konuk olmanın hoşnutsuzluğundan bahsetti.''Running Man'i çekerken ne desem arkasından tuhaf bir sessizlik çöküyordu.Yoo Jae Suk bile kendini gülmeye zorluyordu…Belki de bu benim hep direk ve eleştirisiz olduğumdandır.Ben bunun toplum içine erken yaşta girmemden kaynaklandığını düşünüyorum.Kişiliğimin aksine SM tüm sorumluluğu almak zorunda.''Daha sonra BoA kişiliğinden dolayı şakayla karışık habercileri de güldüren bir şekilde SM'e karşı duyduğu memnuniyetsiziliğini dile getirdi.


Kaybetmeyi istemediği tek şey- ''Kendisi''

Çoktan 27 yaşına basan BoA gelecekteki planları ve romantik ilişki isteğinden bahsetti.

Bir ilişki konusunda BoA ''Bir ilişki için çok fazla beklentim var…Ama yine de biriyle ciddi bir ilişkide olma fırsatım olamadı.Hep 'Ne zaman karşıma çıkacak' diye merak ettim.Ama sonunda bu hep romantik Kore dizileri izlemeyle son buldu.'' diyor.

Bir talk show'da neden Yoo Ah In'i ideal tipi olarak seçtiği yönünde demeç verdiği sorulduğunda BoA ''Cevabım aslında biraz önceden planlanmış gibiydi çünkü o zaman çoktan Yoo Ah In'i klibim için başrol seçmiştik,o yüzden reklamı artırmak için, onun ideal tipim olduğunu söyledim.Ama gerçekte ben iyi kalpli ve yakışıklı birini isterim; belki de bana uyan eşi bulmak için bir çöpçatan şirketine başvurmalıyım'' şeklinde cevap verdi.BoA'nın yarı ciddi yarı espritüel cevabı habercilerin yüzünde bir gülümseme bıraktı.

BoA'ya K-pop Star'daki ikinci sezon jüriliği de dahil gelecek planları sorulduğunda BoA ''Albüm yapımının her kademesinde bulunduğum için umuyorum ki albümün dinleyicilere yeni ve hoş bir his verir''  şeklinde cevap verdi.Ayrıca ilerideki aktivitelerinde yepyeni tutumlar göstereceğini de söyledi.

Basın konferansının sonuna doğru BoA'ya neyi hiç keybetmek istemediği soruldu.Hiçbir zaman kendini kaybetmek istemediğini söyledi ve devam etti''Hep kariyerim hakkında şüphelerim oldu ve hep şarkıcı olmasam ne olurdum diye merak ettim.Ama şimdi farkettim ki son imajımdan vazgeçmek istemiyorum hiçbir şekilde''.Böylelikle bir kez daha da şarkıcılığa olan aşkını göstermiş oldu.

Kaynak:Koreaboo
Çeviri:BoA Türkiye


0 yorum:

Yorum Gönder

Ara