29 Ağustos 2012 Çarşamba


Ben seni görüyorum ve sen beni görüyorsun
Geleceğimi rafa kaldırdım ve ellerinden tuttum
Bu aşk sabah güneşi gibi doğsa da
Hatta kıvılcım olarak belirse de adım adım gel bebeğim



Biz nasıl tanıştık o kişi neden bendim?
Sana aşık oluyorum
Şimdi şu an da bile

Senin yanan  ateşinde büyüyen bir aşk olsam da
Mutlu bir insan olacağım
Dileğim ne kadar küçük olursa olsun
Sana şans tanımak istiyorum

Yırtık kotun hatta nazik bakışların
Onları hep saklamak istedim, tıpklı kader gibi gizlice yaptım
Benim için özel olan her şeyi ve özgüvenimi korumak zorundayım
Oradaki duvarı atlar ve adım adım içeri girerim bebeğim


Anlamsız ihtirasın ve  hareketlerini anlamıyorum
Yalnızca sana aşık oluyorum
Hepsi kabulüm


Sen ve benim aramda bizim aramızda
Aşkı bulamayacak olsaydık
Bu kocaman dünyada
O zaman aşk diye bir şey mevcut değil, hayatım


Bebeğim sana aşık oluyorum, sonsuza kadar bu aşkı yaşatabiliriz
Ne istediğini söyle ve bana gel, ihtiyacım olanı ver bana
Boş sebeplerden ötürü senden ayrılmak istemiyorum
Sadece seninle olmak istiyorum
Ben sana aşık oluyorum

Tutun bana

Acı dolu bu yolda
Seçtiğimiz bu yolda
Bu bilinmeyen hisse rağmen
İnanıyorum ki sevebiliriz, hayalim


Senin yanan  ateşinde büyüyen bir aşk olsam da
Mutlu bir insan olacağım
Dileğim ne kadar küçük olursa olsun
Sana şans tanımak istiyorum


0 yorum:

Yorum Gönder

Ara