9 Ağustos 2013 Cuma





Bana bakış şeklini hatırlamıyorum
Ya da samimi ve rahatlatıcı sarılmanı
Hatırlamıyorum ne zamandan beri  birbirimizi tanımayı bıraktık
Tanımak istemeye de çalışmadık




Değişen halimiz
Dokunulamayacak kadar soğuktu
Yorucu ilgisizlikle
Elimden bir şey gelmedikçe daha da nefret ettim

Gözlerime bakmayan sen
Kalbimi okuyamayan sen
Hüznüme sırtını dönen sen
'Seni seviyorum' desen yeterli olur mu?


Başta farkında değildim,meşgulsün sanıyordum
Aramaların ve buluşmalarımız daha da azaldı
Beklersem gelirsin, öyle sanıyordum
Ama böyle yaptıkça sen daha da uzaklaştın.

Ben aynı yerde duruyorum
Ama ürkekliğin artıyor ve ben seni göremiyorum
Nasıl geri döneceğimi bile bilmiyorum
O yüzden çabuk ol gel ve beni kurtar

Gözlerime bakmayan sen
Kalbimi okuyamayan sen
Hüznüme sırtını dönen sen
'Seni seviyorum' desen yeterli olur mu?

Her şeyin bir anda bittiği  gün
Aklım başıma geldi ve gördüm ki gerçekten yalnızım
Gerçekten de bir aptal gibi ağlıyor musun ? sence bitti mi ?
Şu an hiçbir şey düşünemiyorum


Gözlerime bakmayan sen
Kalbimi okuyamayan sen
Hüznüme sırtını dönen sen
'Seni seviyorum' desen yeterli olur mu?







0 yorum:

Yorum Gönder

Ara