9 Ağustos 2013 Cuma





Kış perileri aşağı doğru süzülürken parlıyor
Yapacak bir şeyim olmadığından gülümseyen resmini öptüm
Artık beraber izlemeye söz verdiğimiz
O film listesini bitiremeyeceğiz
Ama kalplerimiz yan yana 
Seni arkadaş olarak özlesem de
Ama artık asla geri dönemem


Seni seviyorum seni görmek istiyorum
Busem milyonlarca kar tanesi değiyor
Bir yerlerde yolumuz kesişene dek
Bebeğim sen beni unutsan da
Seni sevmeye devam etsem olur mu ?
Seni asla unutmayacağım


Yalnız olduğum andan beri
Yalnızlığın ne demek olduğunu anladım
Kalbimdeki karı konulamaz hisler sel olmaya bırakmayacak
Artık birini sevmenin yolu
Çok önemli,o kadar ki bence insan bunu unutmamalı
Adresim kaç defa değişirse değişsin
Ne sesini ne de hayalini ardımda bırakabilirim

Zaman akıp giderken başka birini sevecek olursan eğer
Seni yine de hatırlarım
Kaderimizde yazılı olan karşılaşma ve paylaştığımız sıcaklık
O kişi olduğum için memnunum ve bunu gönülden söylüyorum
Tekrar karşılaşacağımız güne dek

Geleceğin gelişini önleyemeyiz
Hüznün verdiği his anında sonsuzluğa dönüşebilir
Mutluyken incinsem de
Birine aşık olsam bile
Ancak hayat doluyum



Seni seviyorum seni görmek istiyorum
Busem milyonlarca kar tanesi değiyor
Bir yerlerde yolumuz kesişene dek
Bebeğim sen beni unutsan da
Seni sevmeye devam etsem olur mu ?
Seni asla unutmayacağım







0 yorum:

Yorum Gönder

Ara