7 Ağustos 2013 Çarşamba

Hazırlayan BoATurkey , , | 03:10 Yorum yok


BoA My Daily News'a göre ne kadar etiğiyle ilgli muhabbetlerden pek hoşlanmıyor.

SBS'in 2 Ağustos'ta yayınlanan Thank You prgramında BoA Cha In Pyo,Son Hyun Joo,Moon Jung Hee ile birlikte kişisel hikayelerinden bahsetti.

Oyuncu Cha In Pyo ''BoA en popüler hallyu yıldızlarından biri.Kendisine bir paha biçecek olsak bir trilyon won ederdi(yaklaşık olarak 900 milyon dolar oluyor)

BoA ise kendinden emin bir şekilde şöyle cevap verdi ''Bunu çok duydum.Ama ''Niye bu kadar para benim elime geçmiyor?'' diye merak ettim''

Daha sorna şu şekilde devam ett, ''Aslında hayal kırıklığına uğradım.Hep insanlar neden birini diğeriyle karşılarken onlara fiyat biçer ya da ne kadar ettiğiyle ilgili eleştiride bulunur diye sorguladım.''



*Blogdan yazı çıkarmak yasaktır
Kaynak:soompi

Çeviri:BoATurkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara