25 Ekim 2013 Cuma




Beni kolayca yalnız bırakıyorsun
Bir cümle ile beni mutlu ediyorsun
Günler geçiyor
Daha fazla dayanamıyorum
Huzursuz bir şekilde seni bekliyorum


Her gün her gece seni hissetmek istiyorum
sana hemen bağlanmak istiyorum

Şimdi sadece bir notunu istiyorum 
Seni seviyorum
Günlük bir notunla
Ölüp dirilebilirim
ve benim gözyaşlarım kaybolur
Bu yüzden notunun gerçek olmasını umuyorum

Binlerce karşılıklı not
Görünmez aşk...
Anlamsız gibi gözüküyor
En önemli şeyleri günlerimizi paylaşmak istiyorum

Lütfen bana hikayeni anlat,
duymak istiyorum
Ne tür olduğu umrumda değil

Şimdi sadece mesajını istiyorum 
Seni seviyorum
Günlük bir notunla
Ölüp dirilebilirim
ve benim gözyaşlarım kaybolur
Bu yüzden notunun gerçek olmasını umuyorum

Sadece bu ve
Benim havalarım değişiyor
Seni bekliyorum
Bugün aynı zamanda yarın.

Şimdi sadece bir notunu istiyorum 
Seni seviyorum
Günlük bir notunla
Ölüp dirilebilirim
ve benim gözyaşlarım kaybolur
Bu yüzden notunun gerçek olmasını umuyorum

Gerçek olmasını umuyorum
Kolayca gidip gelebilirim
Gözyaşlarım kaybolur
Bu not senin..
Bunun gerçek olmasını umuyorum


Kaynak:BoAjjang
Çeviri:Gizem@BoATurkey






0 yorum:

Yorum Gönder

Ara