12 Kasım 2013 Salı



Toshi: Yokohama Arena sahnesi sence nasıl?
BoA: Gerçekten iyi hissediyorum.
Toshi:Seyirciler de iyi eğleniyor gibi.
BoA :Teşekkür ederim!
Toshi: Hala kahve içmeye devam ediyor musun?
BoA:Evet, daima.Buradan sonra da bir tane almalı mıyım? Ne denir ona mmm el kahvesi takımı.Sabah daima onu kullanırım.
Toshi:Buraya gelmeden önce de içtin mi ?
BoA:Evet içmiştim :D



Sunucu: Bugün Takatoshi ve Bassa(Tsubasa'nın takma adı)  ile birşeyler denemek istiyorsun değil mi ?
BoA:Evet, Burada (Yokohoma Arena) kahve içebileceğimizi düşünmüyorum.
Sunucu: Efendim? Burada çay mı içeceğiz?
BoA:Neden olmasın?
Sunucu:Daha sonra yapalım ne dersin?
BoA:evet yapalımm!


Toshi:Neden şimsi soğuk kahve içiyorsun?
BoA:Çünkü çok sıcak!
Toshi: Şerbet veya süt içmek ister misin?
BoA:Hayır böyle iyiyim
Toshi:Bu güzel sahne adına içelim!
BoA:Teşekkürler


Toshi:İzleyiciye bakarken buzlu kahve içmek nasıl hissettiriyor?
BoA:Gerçekten çok çok iyi hatta mükemmel hissediyorum.


--------------

Toshi:Bugünlerde nasılsın?
BoA: ummmm her zamanki gibi yoğun.


Toshi:Çok fazla işin olmalı
BoA:Doğru.Şu anda olduğu gibi..Bu canlı yayın için Japonya'ya geldim ve hemen geri döneceğim.Uzun zaman sonra burada olduğum için mutluyum.Seyirci önünde akıcı bir şekilde konuşmak zor olmalı.Tabi bunu sunucu olan sen daha iyi bilirsin.
Toshi:Bu hafta yaşadığın, şaşırdığın veya çok heyecanlandığın olaylar var mı?
BoA:27 yaşımı bitirdim...................
Toshi:Kutladın mı ?
BoA:Çalıştım ama ailemle sadece akşam yemeği yedim.
Taka:Ne yedin?
BoA:Kore yemekleri
Taka:Favori yemeklerin neler?
BoA:Japon yemeklerinden sushiyi seviyorum ama noodle ve soba udon da seviyorum
Taka:Neden en çok sushi?
BoA:Deniz kestanesi yüzünden! çünkü çok lezzetli!
Sunucu:Bassa'ya bir sorun var mı ?
BoA:ımmmm  çok küçük bir suratı var.....Çok güzel ve çok tatlı..Sen bir şey söyle
Tsubasa:Çok fazla uyuyor.


BoA:Ahh uyku önemli ama ....
Toshi:Günde kaç saat uyuyorsun?
BoA:7 saat civari...Gündüz insanı olmayı tercih ediyorum.
Toshi:Ama şuan gece insanısın.


BoA:evett
Toshi:Kaçta uyumaya gidersin?
BoA:Gece 3-4 gibi..Son zamanlarda 1de gidiyorum ama.

---------------


Toshi:Seni sağlıklı gördüm!
BoA:Evet, kesinlikle!
Toshi:Yoğun programına rağmen cildini gayet bakımlı gördüm.Bize sırrını açıklar mısın?
BoA:Temizlemek bence ilk adım.Çok önemli.Çok sık aralıklarla ağır makyajlarım oluyor, temizlemek zorunda hissediyorum kendimi.


Toshi:Burada bitirmeye ne dersin?
BoA:Tabiki
Toshi:Kahve içip burada konuşurken nasıl hissediyorsun?
BoA:Nadir deneyimlerimden.Ayrıcalıklı hissediyorum:D Teşekkürler!!!


kaynak:noshadow31
Çeviri:Gizem@BoATurkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara