14 Kasım 2013 Perşembe

Hazırlayan BoATurkey , , , , | 10:55 Yorum yok




Ana Röportaj


BoA'nın yeni şarkısı 'Message' sonbaharı hissettiriyor.Klipte bu dönemdeki insanların notlaştıktan/mesajlaştıktan sonraki acı ve  sevinç deneyimlerini anlatıyor.
”Ben herkesin bir deneyimi olduğunu düşünüyorum.Gelen mesajları tekrar tekrar okumak daha dokunaklı olabilir.Bu şarkı sevgilisinden mesaj bekleyen bir kızın duygusunu anlatıyor.Sözler hem romantik hem duygusal.”



Klip BoA’nın erkek kardeşi Kwon SoonWook tarafından yönetildi.Eski kız arkadaşının bıraktığı  notlar sayesinde ona ulaşmaya çalışan ve duygularını fark eden bir erkeğin hikayesinden bahsediyor.

”Erkek kardeşimle fikir alışverişimiz kolay oldu.Bu iş çalışmasında çok önemli bir faktör.Klip Kore’de botanik(yeşillik) bir bahçede çekildi. Sabah çok sıcak olmasına rağmen gece aksine çok sıcaktı.Bu durum iyi  vücutlu biri için zor oldu.” (acı acı gülümser)

2. parça ‘Call my Name’, “Gözyaşlarına sarılmaya ihtiyacım olacak kadar güçsüz değilim”,  “Bana sarılmana ihtiyacım yok” ,  “Sadece adımı söyle” gibi sözlere sahip.Sözler yalnız hisseden bir kızın acı dolu kalbini ve henüz  konuşmaya cesareti olamamasını anlatıyor.


“Erkeklerin kendi dünyaları vardır ve  göze batmayan kızları ‘iyi kızlar’ olarak düşünürler.Bu yüzden biz nazlandığımız zaman, iyi kız olmamızdan belki de gururumuza yakıştıramadığımızdan dolayı hemen ‘tamam, sorun yok’ tarzında şeyler söyleriz.Genelde sorun yok deriz ama aslında vardır.Başka bir seçeneğimiz olmadığı için  ‘tamam’ deriz.Bunu duydukları zaman safça bize inanırlar.”



Make Your Move filmi ve Hope For Dating draman ile oyunculuğa başladın.

”Çekimler eğlenceliydi. Başka bir kişiliğe dönmem benim için yeni bir deneyim.Normalde yapmadığım şeyleri yaptım.Şarkıcıların sahnedeki hareketleri fazladır, ama aktörler için bazen sadece gözlerini kullanmak bile yetebilir.Duyguyu yansıtma teknikleri çok farklı.Eğlenceli ama bir o kadar da zor.”


------------------------------------------------------------------------------------------------------------



İlave sorular : 

Son zamanlardaki takıntın nedir ?

 “Uyku.Eylül ayında Korede dizi çekimlerindeyken program çok zordu.3 hafta sürdü.Mesela çekimlere sabah 7de başlayıp akşam 5te bitiriyorduk.Park edilmiş arabanın içinde uyumak zorunda kaldım.Çekimler sırasında bulduğum yere oturuyordum tabi bu sırada bazı uyku problemlerimde oluyordu.”


Şarkının bir yerinde “Bu mesajın gerçek olmasını umuyorum” sözü geçiyor. Yaşadığın bir şey mi yoksa gerçekten gerçek olmasını istediğin bir şey mi ?

”Kendimden duymadığım şeylere pek inanmıyorum.Diğer insanlar hakkındaki dedikodulara da inanmıyorum.Geçmiş yaşami ahiret ve ruh.Aynı zamanda dünyada birbiriyle benzer 3 insan olduğunu söylüyorlar.Bana benzeyen bir insan henüz göremedim.Bu yüzden inanmıyorum.Doğru değil mi ?”


Ses kelimesi şarkıda birkaç kere tekrarlanıyor.Sesini sevdiğin şarkıcılar var mı ?

”Michael Jackson’ın sesi bana göre en iyisi. Son zamanlarda Robin Thicke’in de sesini beğenmeye başladım.”

Geçmişteki kendine nasıl bir mesaj göndermek istersin?

”Sıkı çalışan kişiliğim sayesinde buraya geldim.Teşekkür ederim.”


10 yıl sonraki haline nasıl bir mesaj göndermek istersin?

”Bundan 10 yıl sonra da mutlu olabilmek için şimdi de sıkı çalışmaya devam edeceğim.”

Kaynak:noshadow31
Çeviri:Gizem@BoATurkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara