7 Ağustos 2013 Çarşamba

Hazırlayan BoATurkey , , | 10:54 Yorum yok


2000'de çıkış yapan ve arkasında yılların deneyimi olan süper star  BoA,Amerika'da promosyonlara başladığında en zor zamanlarını geçirdiğini açıkladı.

SBS'in thank You programının en sonki kayıtlarında BoA 2008'de kariiyerinin en zor anlarını,Amerikan müzik pazarındaki çıkışını paylaştı.

''2008'de Amerika'daki ilerletişim süresinde, o kadar zorlandım ki ölecekmişim gibi hissettim'' şeklinde itirafta bulundu.

''2001'de başarılı şekilde Japonya'da başarılı bir çıkış yaptım ve kademeli olarak 'Asya'nın Yıldızı' olarak yetiştirildim.Ama Amerika'da en baştan başlıyormuş düşüncesi bana büyük bir yük oldu, o kadar yük oldu ki çok zor zamanlar geçirdim'' dedi

Hiçkimseye içinden geçenleri tam olarak ifade edemediğinden ötürü gerçekten ölecekmiş gibi hissettiğini ve aha önce deneyim ettiklerinden daha ciddi bir yalnızlık döneminden geçtiğini ifade etti.

Bölüm 9 Ağustos'ta yayınlanacak

*Blogdan yazı çıkarmak yasaktır.
Kaynak:mwave
Çeviri:BoA Turkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara