9 Ağustos 2013 Cuma



Bana öyle geliyor ki
Ne istediğimi anlamıyorsun
Bir çanta ayakkanı veya kozmetik ister misin?
Daha fazla görüşemeyiz


Aklını kaybet!Hızla uçmak için
Çıldırt beni! Çılgın bir ritimle tahrik et beni
Aklını kaybet! Erkekler kızlar ne ister bilemez
Seni düşlerimde çok daha istiyorum
Aklını kaybet!


Nasıl anlamazsın
Ben 7/24 seni düşünüyorum
Müzik büyüsü ve heyecanı sever misin?
Seni ve bana olan bestelerini sevdim

Aklını kaybet! adeta bağımlıyım!
Çıldırt beni.Bırak dans edeyim çılgın ritimle
Aklını kaybet! Erkekler kızlar ne ister bilemez
Kaç kez olursa olsun tekrarladım Aklını kaybet!

Aklını kaybet!Hızla uçmak için
Çıldırt beni! Çılgın bir ritimle tahrik et beni
Aklını kaybet! Erkekler kızlar ne ister bilemez
Seni düşlerimde çok daha istiyorum
Aklını kaybet!


Aklını kaybet! adeta bağımlıyım!
Çıldırt beni.Bırak dans edeyim çılgın ritimle
Aklını kaybet! Erkekler kızlar ne ister bilemez
Kaç kez olursa olsun tekrarladım Aklını kaybet!






0 yorum:

Yorum Gönder

Ara