7 Ağustos 2013 Çarşamba

Hazırlayan BoATurkey , , | 03:43 Yorum yok


BoA tartışmasız SM Enertinment'ın en büyük yıldızlarından ve Koreli sanatçıların yabancı pazara girişinin önünü açan isimlerin başını çekenlerden biri.Şu kadarını söylemek yeterli olursa, BoA kendi başına K-pop sektöründe ve SM Entertainment'ta etki bırakan bir isim.Peki ama BoA aslında SM'e nasıl seçildi ve neden ilk sıradan seçildi? Kendisi bu sorulara son katıldığı programda cevap verdi ve cevabı oldukça şaşırtıcı derecede kısa ve özdü.



SBS'in en son yayınlanan samimi programı Thank You'da sunucu Cha In Pyo ''BoA çıkış yaptığı zaman Lee Soo man ile ilgili birçok yanlış anlama ve eleştiri oldu.Küçük bir çocuğu sert bir eğitimden geçirdiği ve Japonya'ya gönderdiği için insanlar şikayetlendiler'' diyerek konuyla ilgili beyanda bulundu. Daha sonra BoA'ya  Lee Soo Man ile derinden bu konuyla  ilgli konuşup konuşmadığını sordu.



BoA '' Aslında kendisine sordum,neden beni seçtiğini sordum o da güldüğümde çok güzel göründüğüm için olduğunu söyledi'' şeklinde cevap verdi. Ağır bir çalışma geçirmesinin sebebini ise şu şekilde açıkladı ''Şirketin de gücü önemliyken, bir yandan kendimi koruyabilecek olan ilk kişinin kendim olması gerektiğine inanıyorum''

*Blogdan yazı çıkarmk yasaktır
Kaynak:soompi

Çeviri: BoA Turkey

0 yorum:

Yorum Gönder

Ara