16 Kasım 2013 Cumartesi




ORICON


Mesaj için bekleyip özlem tutan kız hakkında neler düşünüyorsun?


“Ben tatlı olduğunu düşünüyorum.Ben de bekleme dönemindeyim bu yüzden tatlı :D”


Peki sen güçlü tiplerden yani “Gözyaşlarına bağlanacak kadar zayıf değilim” diyenlerden misin yoksa kolayca hüzünlenen tiplerden mi ?

”Bir süre arkadaşımdan uzak olsam, kesinlikle onu çok fazla düşünür hiçbir şey yapmamışsam depresyona girerdim.Bu yüzden etrafta çok fazla oynamam gerekir.Buluşamadığımız zamanlarda, bana zevk veren şeylerle uğrasırım.Aksi taktirde çok basit bir bekleme olmaz mı?Eğer dengeli bir ilişki değilse büyük ihtimal kavgalar çıkmaya başlar.Hiç bir şey yapmıyor sadece bekliyorsam, bu sefer karşımdaki kişi de kötü hissetmeye başlar.Bu sefer de eğlenmeye bakar karşımdaki gibi çalışırdım.”



Call my Name şarkısında “Özür dilerim ama lütfen beni unutma” diye bir bölüm var. Ayrılma ve hoş olmayan olaylardan sonra, hızlı bir şekilde unutan mı yoksa yas tutmaya devam eden tiplerden misin?

”Düşünürken unuturum. Aslında tamamen unutamam.İmkansız. Unutmaya ne yardım eder?Zaman.Bence. Zaman geçtikten sonra, unuturum…sanırım…Diğer işlerle uğraşırken unutacağımı hiç sanmam.Zaman kalplerimizdeki problemleri çözmemize yardım eder.”


Son zamanlardaki ilgini çeken, istediğin şey nedir?

”Özellikle bir şey yok  ama eylülde Korede dizi çekimlerindeyken program inanılmaz doluydu ve ben çekimler sırasında uyumak zorunda kalıyordum.3 hafta boyunca böyle devam etti.Yemek yemek için de uygun zaman yoktu.Aceleyle bir şeyler atıştırıyordum bu yüzden dondurma haricinde pek bir şey yiyemiyordum.Vücudum çok yoruluyordu, iştahım kapanmıştı.Yemek yeme yerine ayakta kalabilmek için şeker yiyordum.”

Uzun bir tatil hakkın olsa nereye gitmek istersin?

”Londra. Geçen gün Paris’e gittim, gezim. .Ama iş için sadece bir kez Londra’ya gittim.Onda da gezmeye vakit kalmadan dönmek zorunda kaldım.İngiltere, Avrupa atmosferinin bol olduğu rahatlıkla İngilizceyi kullanabileceğiniz bir yer.Bu yüzden Londra uygun diye düşünüyorum.Ziyaret etmek istediğim özel bir yer yok.Sadece bir oda kiralamak ve birkaç ay boyunca boş sokaklarda gezmek istiyorum.”

Modellik Hakkında:

Sonbahar/kış koleksiyonundan ne tür bir modayı takip etmek istiyorsun?

”Palto giymek istiyorum. Dize kadar olan bezelye modeli paltolardan. Saint Laurent veya Sacai. Yaka kısmı büyük olmalı soğuklara karşı. Siyah renk güzel olabilir. Geçen gün karamel rengi bir palto aldım.Daha önce hiç bu renkten olmamıştı. Ben şu andan itibaren çok renkli türlerde koordineler denemek istiyorum.”

Güzellik ipuçların neler ?

”Güneş kremi uygulaması. Son zamanlarda siyah noktaların yapay ışık altında da oluştuğunu fark ettik. Sahe ışıkları ve fotoğraf çekimleri sırasında kullanılan ışıklar  iş sırasında maruz kaldığım ışıklar kadar güçlü.Bu yüzden yanımda daima bu kremi taşıyorum."

Yıl sonu uzak değil.Bitmeden önce bir şey yapmak istiyor musun?

”Tek başıma gezmek!Londra’da bir ay boyunca kalmak istiyorum.Dizi çekiminden dolayı gidemeyeceğim. Özellikle ziyaret etmek istediğim bir yer yok, sadece Londra sokaklarında  dolaşmak istiyorum. Ah, Harry Potter kalesini görmek istiyorum. Ama geri kalan 2 ay içinde bir  aylık gezi planı  imkansız:p"

Kaynak: http://trianglewheel.blogspot.com
Çeviren:Gizem@BoATurkey






0 yorum:

Yorum Gönder

Ara